MAKSU JA TOIMITUS
MAKSUTAVAT:
Maksunvälittäjänä Hyggeshop -verkkokaupassa toimii kotimainen Paytrail tai Klarna. Käytössäsi on laaja valikoima turvallisia maksutapoja, joista voit valita sinulle sopivimman. Voit maksaa verkkopankissa, yleisimmillä luottokorteilla tai osamaksulla. Tiliotteellasi maksun saajana näet Hygge Shopin.
Maksukortin tiedot eivät missään vaiheessa tule Hygge Shopin tietoon. Kaikki maksut menevät maksunvälittäjäyrityksen kautta. Hygge Shop saa tietoonsa ainoastaan tarvittavat tiedot tilatuista tuotteista sekä toimitus- ja laskutusosoitteesta.
KLARNA
Klarnan kautta voit tehdä joustavasti sekä turvallisesti verkko-ostoksia Hyggeshopin verkkokaupassa. Klarnan kautta saat käyttöösi seuraavat maksutavat: Klarna lasku, Klarna tili, debit/credit -korttimaksut (Visa, Visa Electron, Mastercard) sekä verkkopankkimaksut.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna (2247127-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna Oy näkyy maksun saajana asiakkaan tiliotteella tai laskulla. Klarna välittää lopullisen maksun kauppiaalle. Käyttämällä maksutapana Klarnaa hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431) maksu- ja käyttöehdot, jotka voit lukea tältä sivulta alaosasta. Jos maksun kanssa ilmenee ongelmia tai sinulle tulee mieleen kysymyksiä koskien Klarnaa, olethan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun.
Jos sinulla on ongelmia maksaa verkkokaupassamme, otathan meihin yhteyttä!
TOIMITUSKULUT ja TOIMITUSTAPA:
Tuotteet toimittaa POSTI.
Ilmainen toimitus (postipaketti) yli 70 € tilauksiin.
Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista, hinta 6,90€ (alle 70€ tilauksissa).
Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista 1-4 arkipäivässä. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti koodin saatuasi.
Ilmainen nouto liikkeestä Hygge Shop, Mankkaantie 2-4, ESPOO
Avoinna TI- PE 11-18 ja LA 11-16.
Tilaaminen Suomen ulkopuolelle:
Jos olet kiinnostunut tuotteiden tilaamisesta Suomen ulkopuolelle, olethan ystävällisesti yhteydessä hyggeshop@hyggeshop.fi. Käsittelen ulkomaantoimitukset aina yksilöllisesti.
TOIMITUSAIKA:
Pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisesta. Tilaukset toimitetaan postiin 3-7 arkipäivän kuluessa tilauspäivästä.
Pyrimme poistamaan loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitan tästä välittömästi.
PALAUTUS ja VAIHTO:
Meille on tärkeintä, että olet tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen. Jos ostoksesi ei vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa verkkokaupasta ostetun käyttämättömän tuotteen toiseen tuotteeseen tai palauttaa sen 14 päivän kuluessa. Palautuskustannukset on postitse 6,90€ . Liikkeeseen voi palauttaa veloituksetta.
Myymälästä tai verkkokaupasta ostetuilla alennetuilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
Voit vaihtaa tai palauttaa Hygge Shopin verkkokaupasta ostetun tuotteen myymälään (Mankkaantie 2-4, Espoo) veloituksetta.
Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja hintalaput paikoillaan. Palautettujen tuotteiden hinnan palautamme maksamasi maksutavan kautta.
Mikäli haluat palauttaa tuotteita postitse, otathan ystävällisesti yhteyttä. Mikäli tuote on huonosti pakattu palautettaessa ja se rikkoutuu matkalla, emme palauta rahoja tuotteesta. Huomaathan lisäksi, että postikulut ehjän tuotteen palautuksesta jäävät maksettavaksesi.
Palautusosoite on:
Mankkaan Liikekeskus
Hygge Shop
02180 ESPOO
040 121 6505
hyggeshop@hyggeshop.fi
HUOM! Tilauksen noutamatta jättäminen ei vastaa tuotteen palautusta. Noutamatta jätettyjen pakettien kaikki toteutuneet postikulut sekä muut kulut veloitetaan asiakkaalta ennen rahojen palauttamista.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Klarnan shoppailupalvelun käyttöehdot
Nämä ehdot muodostavat sopimuksen Klarna Bank AB (publ):n, mukaan lukien sen ulkomaisten sivuliikkeiden, (“Klarna” tai “me”) ja sinun välillä, kun käytät Klarnan palveluita ja tuoteominaisuuksia, jotka on kuvattu näissä ehdoissa, joita voidaan muuttaa aika ajoin (“Palvelu”). Ryhdyt tämän Palvelun käyttäjäksi ja solmit sopimuksen Klarnan kanssa hyväksymällä nämä ehdot. Joka kerta kun käytät Palveluamme, sinun katsotaan hyväksyvän näiden ehtojen kulloinkin voimassa olevan version.
Näiden ehtojen ajantasainen versio on aina saatavilla Klarna-sovelluksessa ja Klarnan verkkosivuilla.
Palvelun kuvaus
Klarnalle ostosten tekemisessä ei ole kyse vain mahtavien tuotteiden löytämisestä ja niiden maksamisesta, vaan myös onnistuneesta ostokokemuksesta suosikkikaupassasi, uudesta huippumodernista sovelluksestamme ja paljon muusta - yksinkertaisesti sanottuna: smooothista kokemuksesta sekä ennen oston tekemistä että sen jälkeen. Näissä ehdoissa kerrotaan tarkemmin, mitä se tarkoittaa. Jos käytät Klarnan maksutapoja, niihin sovelletaan lisäksi omia ehtojaan.
1. ESITÄYTTÖ JA SUOSIKIT
Jotta ostokokemuksesi olisi mahdollisimman hyvä, tallennamme ja esitäytämme osan tiedoistasi tiettyihin lomakkeisiin, kun teet ostoksia. Näin säästät aikaa ja voit keskittyä tärkeämpiin asioihin kuin samojen tietojen täyttämiseen uudestaan ja uudestaan. Selitämme alla tarkemmin, miten tämä toimii.
Esitäyttö syötettyjen tietojen perusteella
Kun käytät Klarnan Palvelua, saatamme kysyä joitain tietojasi, kuten nimeä, osoitetta, puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta, syntymäaikaa tai henkilötunnusta. Tallennamme nämä tiedot järjestelmäämme, jotta seuraavalla kerralla sinun tarvitsee antaa meille vain osa näistä tiedoista, kuten sähköpostiosoite ja postinumero tai henkilötunnus (maasta riippuen), ja me täytämme loput tiedot.
Esitäyttö Klarnan evästeen avulla
Toinen tapa esitäyttää tietosi on asettamalla Klarnan eväste laitteellesi (tietokoneelle, tabletille, matkapuhelimeen tms.). Voit valita, haluatko tallentaa tietojasi, kuten nimen, osoitteen, puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen, syntymäajan tai henkilötunnuksen sekä korttitiedot Klarnan Palveluun. Jos päätät tallentaa tietoja, haemme evästeen avulla tietosi järjestelmästämme, ja voimme esitäyttää ne, kun teet ostoksia Klarnan kautta.
Lisätietoja evästeiden käytöstä saat evästeselosteestamme.
Estä esitäyttö
Jos et halua käyttää esitäyttöominaisuuksia, voit ottaa meihin yhteyttä, ja otamme ne pois käytöstä. Voit myös estää ne Klarna-sovelluksesta tai muuttamalla esitäyttöasetuksia oston aikana. Voit milloin tahansa poistaa kaikki evästeet laitteeltasi, mikä poistaa myös Klarnan evästeet.
2. KLARNAN SOVELLUS
Klarnan sovellus, jota voi käyttää mobiilisovelluksena tai internetportaalin kautta, on ostosavustajasi, joka pitää sisällään kaikki Klarna-ostoksesi sekä muut Klarnan tarjoamat upeat toiminnot. Klarnan sovelluksessa voit muun muassa maksaa ostoksesi ja seurata lähetyksiä. Osa näistä toiminnoista aktivoituvat, kun lataat sovelluksen tai kirjaudut internetportaaliin, kun taas osan voit ottaa itse käyttöön kirjauduttuasi. Ominaisuudet vaihtelevat maittain. Klarna haluaa tarjota sinulle parhaan shoppailukokemuksen ja mahdollisuuden hakea lukuisia kauppoja Klarna-sovelluksessa. Meillä ei aina ole liikesuhdetta kaikkien Klarna-sovelluksessa näkemiesi tai sen kautta löytämiesi kauppojen kanssa. Näiden osalta Klarna vain ohjaa sinut kaupan verkkosivuille selaimen tai hakukoneen tavoin. Klarna päivittää sovellusta jatkuvasti uusilla ja parannetuilla ominaisuuksilla. Tässä muutamia ominaisuuksia, joista olemme ylpeitä:
Klarna-ostosten ja maksutapahtumien katselu
Maksutapahtumien hallinnoiminen
Helppo yhteydenpito Klarnan kanssa
Esimerkkejä muista ominaisuuksista, jotka ovat saatavilla joissain maissa:
Shoppailupalvelut, kuten hakutoiminnot, yhteenveto sellaisista kaupoista, joista uskomme sinun pitävän, samoin kuin yksilöllisiä suosituksia, tarjouksia ja muuta sisältöä.
Tilausten, toimitusten tai lähetysten seuranta
Tuotteiden palautukset ja hyvitykset
Henkilökohtaisen talouden tarkastelu ja hallinta
Avustaja, joka auttaa sinua täyttämään tietoja (kuten maksutapa, korttitiedot, toimitusosoite) esitäyttöpalvelun avulla.
Ostostesi hiilijalanjälki
Maksutapahtumien, ostosten, kuittien, kuvien ja muun materiaalin esittely ja tallentaminen
Niiden tilausten tarkastelu, jotka on tehty sellaisten kauppojen kautta, jotka eivät ole Klarnan yhteistyökumppaneita
Kokoelmien luominen haluamistasi tuotteista ja palveluista ja niiden jakaminen
Klarnan tytäryhtiöiden (Sofort GmbH, Billpay GmbH ja Klarna GmbH) kautta tehtyjen maksutapahtumien katseleminen. Voit käyttää tätä toimintoa vasta kirjauduttuasi jonkin tytäryhtiön palveluun. Transaktiotiedot (esimerkiksi nimi, osoite, tilinumero/IBAN, maksun syy, päiväys ja summa, tilaustiedot) toimitetaan tällöin Klarnalle.
Klarnan sovelluksen käyttäjänä voit oman harkintasi mukaan ladata, julkaista ja jakaa sisältöä, esimerkiksi kokoelmia, kuvia tai käyttäjänimesi. Hyväksyt, että jakamalla sisältöä julkaiset sen, mikä tarkoittaa, että sinua koskeva sisältö tulee näkyviin muille, ja sitä voidaan käyttää tai jakaa edelleen.
Voit ladata, julkaista tai jakaa vain sellaista sisältöä, jonka käyttämiseen tällaisessa yhteydessä sinulla on oikeus, ja joka ei riko lakia, tätä sopimusta tai kolmansien osapuolten oikeuksia.
Sitoudut siihen, ettet lataa, julkaise tai jaa sisältöä, joka on laitonta, petollista, loukkaavaa, uhkaavaa, toisten oikeuksia rikkovaa tai rikollista (kuten kiihottamista kansanryhmää vastaan, lapsipornografista ja laitonta väkivallan kuvausta), etkä levitä sisältöä, joka sisältää viruksia, Troijan hevosia, vakoiluohjelmia, mainosohjelmia, haittaohjelmia tai muuta haitallista tai vahingollista ohjelmointia, ei-toivottuja mainoksia tai muuta häirintää.
Klarnalla on oikeus valvoa, tarkistaa, oikaista, inaktivoida tai poistaa sisältöä ilman erillistä ilmoitusta sinulle tai kolmansille osapuolille oman harkintansa mukaan.
Olet yksin vastuussa sisällöstä jonka lataat, julkaiset tai jaat, ja hyväksyt olevasi vahingonkorvausvelvollinen sekä vapauttamaan Klarnan vastuusta liittyen lataamaasi, julkaisemaasi tai jakamaasi sisältöön, mukaan lukien mahdolliset kolmansien osapuolten vahingonkorvausvaatimukset Klarnaa kohtaan.
3. AIEMMAT TAPAHTUMAT
Säilytämme tiedot ostoksistasi ja maksutapahtumistasi Klarna-sovelluksessa. Osana näiden ehtojen mukaisesti toimitettavaa Palvelua Klarna näyttää sinulle tietoja ostoksistasi ja maksutapahtumistasi sovelluksessa.
Jos haluat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee näitä tietoja sekä muita tietoja, joita meillä on sinusta, voit tutustua tietosuojaselosteeseemme.
4. TARJOUKSET JA EDUT
Klarna voi tarjota sinulle tarjouksia ja etuja, kuten alennuksia, erikoistapahtumia, ennakkomyyntejä, myynninedistämistä, myyjien tarjouksia, tuotenäytteitä ja ilmaislahjoja. Sinulle tarjotut tarjoukset ja edut riippuvat aiemmasta asioinnistasi, kuten ostojen määrästä, ostosummista tai Klarnan Palvelun käytöstä.
Maksaako Palvelu jotain?
Näissä ehdoissa kuvattu Palvelu on ilmainen. Huomaathan kuitenkin, että tiettyjen Klarnan tarjoamien maksutapojen käyttöön voi liittyä korkoja tai muita maksuja. Tutustu siis huolella maksutapakohtaisiin tietoihin.
Palvelun kehittäminen
Kehitämme Palveluamme koko ajan edelleen voidaksemme tarjota sinulle vieläkin smooothimman asiakaskokemuksen. Tämä voi edellyttää muutosten tekemistä näihin ehtoihin. Tässä tapauksessa sinua pyydetään hyväksymään uudet ehdot ennen kuin voit jatkaa Palvelun käyttöä.
Tietosuoja ja henkilötietosi
Jos olet luovuttanut meille lataamalla, julkaisemalla tai jakamalla sellaisia tietoja Klarna-sovelluksessa, joista käy ilmi esimerkiksi uskonnollinen, poliittinen tai filosofinen vakaumuksesi, ammattiliiton jäsenyys tai terveydentila, sukupuolielämää koskevia tietoja tai seksuaalinen suuntautuminen (ns. erityiset henkilötietoryhmät, EU-asetuksen 2016/679 (”GDPR”) nojalla), annat nimenomaisen suostumuksen meille käsitellä tietojasi Palvelumme suorittamiseksi.
Tietosuojailmoituksessamme kuvataan tarkemmin, kuinka käsittelemme henkilötietojasi tarjotessamme Palvelua. Sieltä löydät myös lisätietoja henkilötietoihin liittyvistä oikeuksistasi sekä yhteystietomme, mikäli sinulla on kysymyksiä.
Korttimaksut
Kun teet oston Klarnalla, voit asettaa ja käyttää erilaisia rahoituslähteitä, kuten debit-, luotto- tai prepaid-kortteja. Valitsemasi rahoituslähde on tallennettuna Klarna-käyttäjätiliisi, kunnes muutat sitä tai poistat sen käyttäjätilistäsi tai käyttäjätilisi poistetaan. Kun tallennat korttitietosi Klarnalle, valtuutat Klarnan veloittamaan tätä rahoituslähdettä jatkossa, kun teet ostoksia Klarnalla. Sinua ei veloiteta ennen kuin teet ostoksen. Jos ensisijaista rahoituslähdettäsi ei pystytä veloittamaan ostoksen yhteydessä, mukaan lukien luottojen maksusuunnitelmat tai toistuvaislaskutettavat tilaukset, jos sellaisia on, valtuutat Klarnan yrittämään veloittaa muita Klarna-käyttäjätiliisi tallennettuja kortin rahoituslähteitä.
Sinun velvollisuutesi
Sinun tulee aina antaa oikeat tiedot ja käyttää omia henkilötietojasi. Kaikenlainen muiden henkilöiden tietojen käyttäminen tai muuten sellaisten henkilötietojen käyttäminen, joita sinulla ei ole oikeutta käyttää tai Palvelun käyttö muulla poikkeavalla tavalla on väärinkäyttöä. Kaikki väärinkäyttöä tai epäiltyä väärinkäyttöä koskevat tiedot voidaan tallentaa, ja niitä voidaan käyttää tulevissa riskinarvioinneissa ja asianomaisten suojelemiseksi. Klarnalla on oikeus estää Palvelun käyttö.
Jos tallennat tai jaat sisältöjä (esimerkiksi kuvia, tekstiä, kuitteja, tietoa tuotteista, palveluista tai toimituksista tai muuta sisältöä) Klarnalle, myönnät Klarnalle oikeuden käyttää ja näyttää tällaista sisältöä tarjotessaan Palvelua ilman korvausvelvollisuutta. Meillä on oikeus poistaa kaikki tallentamasi tai jakamasi sisältö, jos meillä on siihen lain mukaan velvollisuus, tai jos pidämme sitä loukkaavana, sopimattomana, laittomana, muiden oikeuksia loukkaavana tai muuten kyseenalaisena. Olet yksin vastuussa kaikesta tallentamastasi tai jakamastasi sisällöstä. Tiedostat ja hyväksyt, että Klarna voi sulkea tai inaktivoida Klarna-sovelluksesi, mikäli lataat, tuot tai jaat sisältöä joka on herjaavaa, uhkaavaa tai loukkavaa, joka rikkoo, tai jonka Klarna voi kohtuudella olettaa rikkovan, lakia tai sopimustasi Klarnan kanssa.
Ulkopuolisten tarjoamat palvelut
Jotkut käyttämistäsi toiminnoista, esimerkiksi toimitusten seuranta, saattavat käyttää palveluita, jotka toimittaa jokin kolmas osapuoli. Logistiikkayritysten seurantapalvelut ovat esimerkki tällaisesta palvelusta. Kun käytät toimintoja, jotka riippuvat kolmansien osapuolien tarjoamista palveluista, valtuutat Klarnan hyödyntämään näitä palveluja puolestasi.
Google Maps -palvelun käyttöön Klarnan sovelluksessa (esimerkiksi etsiessäsi osoitetta osoitekentässä) sovelletaan Google Maps/Google Earth Additional Terms of Service -ehtoja, jotka ovat luettavissa osoitteessa https://maps.google.com/help/terms_maps.html, ja Googlen tietosuojaselostetta osoitteessa https://www.google.com/policies/privacy/.
Lisäksi, estääksemme Klarnan sovelluksen väärinkäytön verkkoportaalin kautta, Klarna voi käyttää reCAPTCHA -sovellusta, jolloin sovelletaan Googlen palveluehtoja ja tietosuojakäytäntöä.
Klarna-sovellus on saatavilla kolmansien osapuolten tarjoamilta jakelualustoilta (“Sovelluskaupat”). Sinun pitää ehkä olla rekisteröitynyt Sovelluskauppaan. Klarna ei voi vaikuttaa Sovelluskauppojen ylläpitäjien tapaan kerätä, käsitellä ja käyttää henkilötietoja.
Sopimuksen kesto ja päättyminen
Tämä sopimus on voimassa toistaiseksi. Sitä sovelletaan, kunnes jompi kumpi osapuolista irtisanoo sen, ja se voidaan irtisanoa koska tahansa. Et voi kuitenkaan irtisanoa tätä sopimusta, jos sinulla on maksamaton maksu, tai jos käytät jotain Klarnan tarjoamaa palvelua, joka on voimassa määräajan (joka ei ole päättynyt) tai palvelua, jossa on irtisanomisaika, joka ei ole päättynyt. Huomaathan, että kun sopimus on irtisanottu, et voi enää käyttää Palvelua tai mitään Klarna-sovelluksen ominaisuuksia tai muita ominaisuuksia, jotka ovat saatavilla Klarna-sovelluksen kautta
Sähköinen viestintä
Käyttämällä Palveluamme suostut siihen, että Klarna käyttää sähköisiä viestintäkanavia ollessaan yhteydessä sinuun. Maksutiedot, ehdot, laissa vaaditut ilmoitukset ja muut tiedot voidaan toimittaa sinulle sähköisesti muun muassa Klarnan verkkosivuston tai sovelluksen kautta taikka sähköpostitse meille antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Huolehdithan, että Klarnalla on ajantasainen sähköpostiosoitteesi ja matkapuhelinnumerosi, jotta voimme olla sinuun yhteydessä sähköisesti. Jos sinun tarvitsee päivittää ensisijainen sähköpostiosoitteesi, voit tehdä muutoksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos sinulla on kysyttävää sähköisestä viestinnästä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Luovutus tai siirto
Sinulla ei ole oikeutta luovuttaa tai siirtää näiden ehtojen mukaisia oikeuksiasi tai velvollisuuksiasi kenellekään muulle. Me voimme luovuttaa tai siirtää nämä ehdot tai minkä tahansa näiden ehtojen mukaisen oikeuden tai velvollisuuden kolmannelle osapuolelle milloin tahansa sillä edellytyksellä, että ehdot eivät sen johdosta muutu sinulle epäedullisemmiksi.
Klarna
Klarna Bank AB (publ.), Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, puhelinnumero : +46 8 120 120 00, faksi: +46 8 120 120 99, sähköpostiosoite: asiakas@klarna.fi, on ruotsalainen pankki, joka on merkitty Ruotsin yritysrekisteriin yritystunnuksella 556737-0431. Toimitusjohtaja on Sebastian Siemiatkowski. Klarna Bank AB (publ.):lla on Ruotsin Finanssivalvonnan (Finansinspektionen) myöntämä toimilupa luottolaitosten palveluiden tarjoamiseen. Tiedot Klarnan merkitsemisestä Ruotsin Finanssivalvonnan rekisteriin sekä siitä, missä maissa Klarnalla on oikeus tarjota palveluitaan, on Ruotsin Finanssivalvonnan kotisivuilla.
Reklamaatiot
Reklamaatioihin liittyvät tiedot saat osoitteesta www.klarna.fi. Käyttämällä Palveluamme suostut siihen, että Klarna toimittaa sinulle kaikki valituksia koskevat tiedonannot sähköisesti. Jos haluat tehdä Klarnasta reklamaation, voit toimittaa sen Klarnan asiakaspalvelusivuston kautta käyttämällä chat-toimintoa tai lähettämällä meille sähköpostia.
Jos teet meille valituksen, jota emme saa ratkaistua, voit ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakunnan kuluttajaneuvontaan, joka antaa opastusta ja sovitteluapua (puhelinnumero 029 5536901). Mikäli kuluttajaneuvonta katsoo, että asia on syytä viedä kuluttajariitalautakunnalle käsiteltäväksi, kuluttajaneuvonta ohjeistaa sinua raktaisupyynnön tekemisessä. Kuluttajariitalautakunta on puolueeton ja riippumaton ratkaisuelin, joka antaa ratkaisusuosituksia kuluttajien ja yritysten välisissä riidoissa (katso www.kuluttajariita.fi).
Mikäli olet tyytymätön asiasi käsittelyyn kuluttajariitalautakunnassa, voit viedä asian yleisen tuomioistuimen käsiteltäväksi.
Voit myös tehdä reklamaation Klarnan palveluista Ruotsin kuluttajariitalautakunnalle (Allmänna reklamationsnämnden, ARN). ARN käsittelee kaikkien EU-maiden kuluttajilta saapuvat reklamaatiot. Meillä on velvollisuus osallistua ARN:n riidanratkaisuprosessiin. Voit lähettää reklamaatiosi ARN:lle ruotsiksi tai ODR-foorumin (ks. alla) kautta millä tahansa virallisella EU-kielellä, esimerkiksi suomeksi.
ARN:n yhteystiedot:
Verkkosivusto: http://arn.se/om-arn/suomi-mika-on-arn/
Postiosoite: Postbox 174, 101 23 Stockholm, Sweden
ODR-foorumi
15.2.2016 alkaen Euroopan komissio tarjoaa foorumin verkkovälitteiseen riitojen ratkaisemiseen tuomioistuimien ulkopuolella (nk. ODR-foorumi). ODR-foorumi on keskitetty asiointipiste, jossa verkossa tapahtuvasta myynnistä ja palvelusopimuksista syntyvät riidat voidaan ratkaista tuomioistuimien ulkopuolella. ODR-foorumin löydät tämän linkin kautta: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Klarnan sähköpostiosoite täytetään automaattisesti ODR-forumissa. Valituksesi lähetetään tällöin toimivaltaiselle kuluttajariitakeskukselle.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PAYTRAIL:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Peruuttamisoikeus, kun ostat verkkokaupasta tavaran :
14 päivän peruuttamisaika alkaa tavaran vastaanottamisesta (esim. haet postista)
Sinun pitää ilmoittaa peruuttamisesta 14 päivän sisällä siitä, kun vastaanotit tavaran.
Tavara on palautettava viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen tekemisestä
Sinun on maksettava palautuskustannukset itse (6,90€ lähetys + postin veloittamat kulut).
Myyjän on palautettava rahat 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta
Myyjä saa kuitenkin pidättäytyä rahojen palautuksesta kunnes on saanut tavaran takaisin tai voit osoittaa esim. palautuskuitilla, että olet lähettänyt tavaran.